Min värld virvlar runt i hipsterkultur

Gick raka vägen till sängs när jag kom hem, drömde inget speciellt. Min skola är medelpunkten för hipsters, har jag tänkt på, och jag vet inte riktigt om jag ska omfamna det eller inte. Visst att klädstilen grundar sig i att standardplagg från H&M och Bikbok är trista, och visst att detta faktiskt stämmer (är din klädstil tråkig är du det med, ungefär) men måste man ta det så långt att färgerna sprakar från en dag till en annan och knappt matchar längre eller att man blir så "vintage" att man mest ser rustik och närmast ofräsch ut?

Lite oklart. Skulle hålla mig ifrån det sistnämnda om jag var jag. Och för att byta ämne, bilder från tionde februari:


Magdi, Andréa, Kajsa, Lovisa, Elise och Jacob har matterast


Lovisa och "torsdagsfina" Kristian


Såhär kul hade Johan när jag var borta i två minuter. (han kom för övrigt fram och kramade mig idag när hämtade på dagis, tredje gången vi ses, success)


Storebror Eric.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar: